Söndagsmys :)

Helgen går alltid lika fort! Idol hos C i fredags, middag i Lysekil på lördagen och idag söndag kommer jag och H ligga framför tv-n, äta kvällsmat och mysa så som man gör bäst på söndagar. Ska försöka ta mig till någon Ica affär som säljer Ben&Jerrys för jag är så sugen. Har inte blivit någon glass på hela helgen och behöver stilla mitt omättliga sug på cookie dough!

Är riktigt sugen på att gå ut och festa med tjejerna snart, även om jag ska lägga mina pengar på möbler och inredning så bara måste jag ut inom snar framtid - skaka rumpan, shotta, prata me folk och allt sånt som hör till :) Hoppas C ringer snart för hon skulle kanske med mig och köpa glass, jag vill helst inte gå själv... ring! ring!

Jaja.. får kolla klart "sing a long" medans jag väntar.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0