En hemtenta måste göras!

Jag är så trött på skolan nu så det finns ingen ände på det! 4 år på universitetet börjar kännas, och jag vill inte mer även om jag måste. Men jag får inte ge mig nu, nästa år vid den här tiden kan jag börja söka jobb och då kommer det vara så värt all möda. Fast tentafrågorna som ligger brevid mig görs inte av sig själva, och trots stark längtan efter arbete ser jag inte syftet eller finner motivationen till att göra dem just nu. Kan det kännas lättare om jag ger mig ut och springer först? Eller ska jag ha det som en morot tills i eftermiddag? Är en löptur överhuvudtaget en morot eller bara ytterligare en belastning... Beror väl på väder och humör. Och tungt regnväder får mitt huvud att kännas exposionsbenäget! Huvudvärk! Känner mig som ett vandrande åskmoln och ska isolera mig i lägenheten för några timmar. 

Passande bilder :

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0