Money...

Prioritera visst jobb framför skola idag, men pengar är gott ;) Tidigt imorse ringde de från samskolan och frågade om jag kunde vikariera där i idrott. Det var tufft att gå ur sängen, men fick lämna min snoriga älskling (han är lite sjuk) och promenera bort mot skolan. Promenaden till skolan var ju inte jobbig, den tog bara 5 min men det var riktigt jobbigt att hålla i gympa! Framförallt då jag inte riktigt har insett att mina månader på latsidan gjort att konditionen inte längre är vad den varit ;) Körde uppvärmning, med löp, höga hopp och kickar. Styrketräning med egen kroppsvikt så som benböj, utfall, statisk ben, mage, rygg en hel del armar i form av armhävningar och tricepslyft på bänk. Fotboll och strech... Min rumpa och mina lår säger ajaj nu :p Men grymt om de ringer för mer vik, jag behöver både pengar och träning i stora mängder!! Tänk vilken muskulös kropp jag kommer få, för promenader ger inte riktigt muskler tyvärr. Det håller mest bara bort godiset från att fastna på rumpan (där vill vi ju inte ha det ;)

Efter jobbet köpte vi thaimat jag och H, träning ger kurr i magen.. en "Top hat" slank visst ner också :p Sen fick jag låna tvättmaskinen hemma hos H - varför ska det alltid vara så svart att boka tvättid för?? Jaja, mycket vettigt har blivit gjort idag iallafall och sånna dagar gillar jag!

Imorse åkte K till Barcelona :( Kommer sakna henne... men tiden går ju fort som tur är! Och hon ska blogga om alla hennes äventyr, så lär följa varje litet steg hon tar :)

Imorgon blir det "flygande Jacob" tillsammans med C, J och M... ska bli så mysigt så jag bara längtar och längtar. Tycker så mycket om dom <3


puss på mina söta vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0