Mumma mat och film

Sitter mitt i röran i lägenheten.. av någon anledning så tillkommer det nya grejer till lägenheten för var dag som går. Verkar som om det är någon som gillar att ha sina grejer här ;) typ tv, data, träningkläder, vanliga kläder, skor osv... (klagar inte över Tv-n ;) hahaha

Ikväll ska jag få riktigt god mat - Mums! H tog med mig till saluhallen och där fick vi tag i lamfärs, trattkantareller, fetaost och annat smått och gott. Min härliga kille har planerat för att laga fetaostfyllda lamfärsbiffar med trattkantarellsås. Gotti!!

Jag står för hyrfilm istället - Hyrde "Se upp för dårarna" och hoppas att den är kul. Brukar inte alltid bli så lyckat när jag väljer film men... kanske jag överraskar den här gången.



Ha en go kväll alla och vill ge lite extra kärlek till min vän J som är så go på alla sätt, Tack du :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0