Ny färgad

Var riktigt kul i Lördags då H-s vänner var här. De är jättegoa :) En av dem hade med sig champange, så vi fick firat av H på riktigt :) Tyvärr blev det ingen utgång sen... shit va sugen jag var, men men.. ;)

Idag har jag varit i skolan och sen gått en sväng på stan där jag fick tag i en födelsedagspresent till älsklingen. Kan tyvärr inte säga vad det är än då han måste få den först, men jag är riktigt förtjust i den. Hoppas H också blir det..

Har precis färgat håret nu och ska snart ge mig ut på en promenad om det bara slutar regna. Jag och S gick i 2h igår, en riktig powerwalk! Så himla skönt att jag bara vill ta en repris idag.

Måste bara berätta om det roligaste! En av mina bästa killkompisar är chefsredaktör på "Moore" och har blivit tillfrågad att skriva en krönika till "Veckorevyn". Fick ett utdrag av krönikan på min mail häromdagen, då han tydligen valt att skriva några rader om mig. Det handlar om när jag hade gett upp mitt blonda hårsvall ;) Ta er tid att läsa det, för han skriver riktigt kul, om man delar hans humor vill säga! 



"Längtar tills ikväll.. vilket jag vet att det finns fler som gör"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0