Ny Kappa :)

Jag är bara så himla nöjd! Har köpt en ny kappa idag :) Dagen började med att jag och H luncha med hans bästa vän, sen gick vi på stan och H köpte ett par riktigt läckra jeans. Vi mötte upp en annan av H-s vänner och de fick snällt följa med mig på kappjakt. Hade spanat in den här tidigare men den va lite dyr och hoppades på att kanske hitta någon som låg lite lägre i pris. Men icke!
Det värsta var då jag skulle prova kappan och insåg att den bara fanns i storlek 34 och 38 kvar - jag som har 36:( H och E tyckte att 34:an satt bäst (då 38:an var ett tält) och 34:an satt fint, men ville bara ha lite mer plats till dom tjocka vintertröjorna jag brukar ha på mig. Men ibland finns turen på ens sida och expediten dök upp med en 36!

Så nu har jag en alldeles underbart fin marinblå kappa från BZR hängandes i min hall :P

Efter investeringen så satt jag, H och E på Soho och tog en öl i den härliga solen, man får passa på nu innan hösten och kylan kommer. Ikväll ska jag dricka lite rött med älsklingen och hans vänner :)

(På tal om underbart, gissa vems kille som hade plockat iordning i lägenheten, diskat och låg i en nybäddad säng då jag kom hem ifrån tjejmiddagen... JO MIN!! Orden som gjorde min dag -Du känner mig bättre än någon annan...)

Love my friends, hugs & kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0