odd molly!

Ni kan ju inte tro att jag har något liv idag efter att jag inte gjort annat än bloggat!!! Men vad gör man inte när det är dåligt väder och man är instängd i en 1:a på 40 kvm?? (Kom mig iallafall ut på en löptur, bra där!)

Hamna inne på odd mollys hemsida (www.oddmolly.com) och ni borde verkligen ta er besväret att gå in där! Tycker att hon gör så grymt mysiga kläder, och odd molly har ju verkligen varit på tapeten den här hösten, efter uppsvinget i USA. Plaggen kostar, men det man inte unnar sig nu kan man ju investera i vid rean om några månader :p (vad gör man inte som fattig student ??) Jag ska lägga upp några av mina favoriter, klänningarna är bara så rätt och koftan/tröjan känns riktigt gullig med lilla tofsen på ryggen.. Se på gobitarna:

 (Söt tjej i ultimata myströjan, hon fick va me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0