Svensson Svensson!!!

Måste bara skriva att på lördag klockan 20.00 kommer jag vara såå otroligt lycklig för Svensson Svensson är tillbaka!!!!!!! Det är en av mina absoluta favoritserier och jag har i stort sett varje avsnitt inspelat. Tyvärr börjar 10 års tittande ge stora skador på bandet så jag kan snart inte se på det mer, men får bränna ut avsnitten på dvd istället.

Svensson Svensson, Sunes jul och Jönsson ligan är det bästa jag vet. Det är så mycket barndom för mig. Brukar börja att se Sunes jul i november för att bygga upp julstämningen, kollar Svensson Svensson på eftermiddagarna och Jönsson Ligan är typisk söndags rulle :p

Men nu ser jag med stor förväntan fram mot höstens alla lördagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0