Uppehåll ??

En hel dag inne kan göra en lite lätt tokig... Har inte gjort annat än blängt på tv-n och ätit, maten H gjorde blev grymt god! Ska fråga honom hur han gjorde och kanske lägga ut receptet på bloggen:p Brödet blev lyckat det med, blir gott med nybakt bröd till kvällsmackan sen :)

Har inte gett min kommentar på första avsnittet av "Svensson Svensson" än. Men det var över förväntan! Bättre än bäst och jag njöt av de 30 minuterna.. Trots att Max hade fått världens fjantigaste röst och Lina har blivit utbytt så slår Gustav och Greta alla rekord. Inte för att Susanne Reuter som Lena gör några misstag -Hon är såå syrlig!! I love! Serien ger mig så mycket minnen från förr, uppväxt med en karriärs mamma och en pappa med ENORM familjekänsla kan det inte låta bli att finnas en rad liknelser. H sa till mig - "Gustav är sjukt lik din pappa!" Och ja, inte nog med att de bär samma namn, varje önskan Gustav bär delar han med min pappa och det är så komiskt att se. Skulle vilja att K var hemma från Barcelona och såg avsnitten för hon hade skrattat gott, haha... Hon skrattar alltid åt min söta pappa:)

Imorgon är det heldag i skolan :( Men sen blir det supernice på kvällen, längtar... Bara några dar kvar så fyller jag år, nyfiken på om det händer något oväntat då ;) Nu ska jag ta tillfället i akt då det ser ut som uppehåll ute :s - Ut och jogga!!!!!!!!!

Hejsan Tjosan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0