Ännu en vacker dag.

Och jag ska sitta instängd på ett biblotek! Ååå... enda fördelen är att jag inte har någon tid som jag måste vara hemma, så jag kan nog jobba undan en hel del. Tänk -kanske med bli klar med genomgången av källor och undersökningen, drömmer jag då kanske? Ja det skulle ju inte innebära att jobbet är klart. Uppsatsen ska skrivas också, hmm. Jag har 10 sidor nu och det ska vara iallafall minst 40 stycken i slutet på nästa vecka. Gäller att tänka många kloka tankar så jag får en bra diskussion/analys...

Inte nog med att man har mycket i skolan, man har ju många nöjen man vill hinna med den här tiden på året med! Imorgon är det valborg, och i lördags rycktades det om en fest;) På torsdag är det 1 maj, vilket innebär SM-final och utekväll. (Fast vi hoppar matchen live och tar det sistnämnda) Hur fasen ska jag hinna allt?

Nu ska jag slänga på mig en klänning & kofta, och vara barbent i soliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0