Birtday boy..

Nej det blev inget möte, vi struntade i det och jag gick en promenad med Bosse. Det är underbart att ha hund! Efter promenaden kom min bror förbi och umgicks, jag fick chans att gratulera födelsedagsbarnet :P Present hade jag och H redan gett han, som fick en några dar för tidig present i helgen då vi även fira Pappa.

Jag har även hunnit med en klippning idag, efter att jag bloggade imorse sprang jag ner till frissan och fick mig en toppning. Jag älskar nyklippt hår! Men som nästan alltid känns det lite kort... fast det växer, och nu har jag gjort en överrenskommelse med mig själv att försöka klippa varannan månad, för att slippa ta så mycket varje gång. Får se hur det går med det men.. Har gjort en annan investering för håret och det är att köpa Redken inpackning -svindyr precis som schampot och balsam. Men jag älskar ju produkterna från Redken -så bra!

Nu ska jag och H ta sista rundan med Bosse, sen är det sussa som gäller! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0