En liten skolpojke!

Idag har världens duktigaste vovvekille varit med i skolan (ja, jag kunde övertala H;). Han var så duktig B, sov mest i klassrummet, då han inte låg vid mina fötter och tugga på sitt ben han fått med sig. När han gick iväg lyssnade han fint på min inkallning och kom snabbt tillbaka -Jag är en stolt hundmamma! Imorgon ska vi till Grebbestad, H har bokat tågbiljetter så nu kommer lillen att få testa på att åka tåg med :) I Grebbestad ska vi träna på inkallning på gräsmattan, ja jag tycker verkligen att det är kul att ha hund!

Hittat en klänning som är precis i min smak! Tänk denna med mina minnetonkas och ett gäng kraftiga träarmband!
 Som den indian man är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0