Solig dag med busig kille :)

Idag har verkligen vår lille kille tuffat till sig, han har hälsat på flera stora hundar nere på gården och är riktigt stolt över sig själv! Men självklart också trött.. det tar på krafterna att leka med dom stora.

Regel nr 2 -Vi ska absolut inte ge mat från bordet!

Den bröts då H åt lite ostmacka -Ost är ju supergott!  Hahaha, ja än så länge är han bebis så det kommer väl bli större konsekvens från vår sida med tiden. Och på tal om med tiden så längtar jag verkligen tills då jag kan ta med mig B på stan! Jag och H har köpt en bra väska som han kan vara i vid sånna tillfällen. Men nu får det räcka att vara i sin blåa blomma för B, och där trivs han gott!

image344


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0