Uppsats igen..

Ja, visst är det så att jag ska skriva en uppsats igen - En C-uppsats. Ååå, vad jag bara inte vill! Solen skiner ute och jag skulle vilja ha på mig klänning, kraftiga strumpisar och en tjock kofta för att sen ta med mig lilla vovven på stan. Men icke... tur att vår lilla valp bara ska röra sig i området lägenheten och parken nedanför än så länge. Det är det enda som håller mig hemma just nu! Jag har verkligen ett stort jobb framför mig, och det är bara att köra på. Men ack vad det ska vara svårt..
Ska försöka att utmana mig själv att jobba stenhårt till 16.30 när min älskling kommer hem. De enda pauserna blir när B ska rastas eller ha mat (vilket är typ hela tiden med en liten valp;). Men min tanke är god!

Ni som får njuta av solen på annat ställe än i en park med en busig valp, tänk på mig! Jag blir tokig på att inte ha lämnat hemmet sen i fredags. Men till helgen blir det Grebbestad, B ska få se båtlivet och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0