Vi ska bli tre!

Min älsklings övertalningsförmåga är fenomenal. Som mina vänner vet blev det nej förra gången men ett nej har nu förvandlats till ett ja och nu ska vi bli tre! På fredag åker vi till Norrköping för att få med oss vår lille kille, vår valp :) Nu är det klart! Det känns otroligt roligt och jag kan inte tänka på annat! Lovar att ni kommer att få se massor med bilder på honom och efter en vecka i hemmet är våra vänner välkomna att komma och träffa honom. Men första veckan måste han ha lugn och ro... Men sen kommer ni allt få att bli hundvakter ;) Vet iallafall att en person är rutinerad på husdjurspassning, dock katter men jag har förtroende för henne. Tror hon skulle passa bra med en liten vovve på armen ibland (det passar moderatstilen;) Hahaha!

Jag vill att fredag ska vara idag! Ååå att man måste vänta 3 hela dar till.. Men det är en del grejer att förbereda så dagarna kommer förhoppningsvis att gå fort, imorn ska jag jobba på Skårskolan hela dan så då springer tiden iväg.

OBS! BILDER från Thailand ligger inte på mitt bord -det är C ansvar och jag lägger upp så fort jag får några!


Massa looove!

Kommentarer
Postat av: carro

det va ett jävla tjöt.. =) ha ha
nej men du ska försöka ordna detta snart.. men som sagt kan nog dröja ett litet tag me tanke på att de e i min brors händer..
puss på dig söt

2008-04-07 @ 22:52:33
Postat av: me

Ja men då får lillebror Jillesjö lägga på ett kål ;)
Får ses och kolla igenom alla bilder tillsammans någon dag! Ringer imorn darling..

2008-04-08 @ 21:35:50
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0