Nöjd!

Nu är håret fixat och jag är nöjd :) Det blev lite mer ljusa längder, med en toning över så det inte ser blont ut. Sen en chokladbrun färg i hårbotten så inte det ska se konstigt ut med en ljus bena. Först kändes det nästan som om håret blev mörkare pga, den mörka hårbotten. Men under dagen har jag bara tyckt mer och mer om det. Det skulle inte funka att ha min "naturliga" hårfärg i botten om det ska stämma med tonerna, jag har en ganska kall naturlig ton, men färgerna jag har i är mer varma.. jaja, nog om det. Försökte ta en bild på det, men ser inte riktigt ut som på kortet så jag hoppade att lägga upp bilden.

Nu har jag iallafall gjort en äpplekaka som står i ugnen till efterätt ikväll. För ikväll kommer R och S hit på middag, S kommer direkt hon slutat jobbet, tanken var att vi skulle ta en promenad men nu öser ju regnet ner. Hoppas det slutar tills hon dyker upp, annars får vi baka frallor tänkte jag. Vi ska käka en couscousallad med räkor, avokado och franska örter ikväll. Kan vara gott med färskt bröd till... Men kanske sätter vi grabbarna på matlagningen när de kommit efter sina träningar så kan vi bara sitta och prata i soffan med något gott att dricka ;) kanske har S några bröllopsdetaljer att avslöja, sånt gillar jag att höra :P haha..

Ha en trevlig kväll alla härliga, imorn är det party som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men det är väl klart att vi ska få se den nya Cut? :)

2008-08-12 @ 16:39:12
Postat av: me

Jo, jag ska allt se till att fixa upp en bild :) kram

2008-08-13 @ 11:47:48
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0