Rosésnurr och tvätt..

Som trogna läsare förstått är "dagen efter" ingen kul dag för mig, vare sig det var 3 eller 10 glas vin dagen innan. Igår blev det rött vin till parmaskinka, ostar, paté, melon och allt som fanns på bordet. Dessert blev tryffel med mousserande rosé - smaskens! Men oj oj.. jag var allt påverkad när jag kom hem och det sista jag både säger och tänker innan jag somnar är "Vi har ju tvättid kl 8 imorn bitti". Bosse väckte oss 7, vet inte vad som har hänt med lillkillen men han vaknar alldeles för tidigt för sitt eget bästa nu för tiden. Han har iallafall somnat om, H har gått till jobbet, och jag tvättar -blä.

Nä, låt mig skriva om något roligare. Som gårdagen - lyckat som vanligt! Nästa gång vi ses blir det den 4 oktober, och då är det röj som gäller! En heldag/natt :) Lääängtar! På vägen hem igår kväll ringde jag K, hjälp vad jag saknar henne. Vill bara ha hem henne, vi började nästan gråta av att höra varandras röster och skulle betala mycket för att kunna ses idag. Tänk om jag bara kunde få låna hem henne för några timmar, eller hon låna dit mig. Snyft..

Nu ska jag kila ner och byta maskiner, jag ser ut som ett mongo idag efter att jag har ett bett eller något under ögat som bara blir större och större. Har någon av er haft det? Det är som ett bett men det är inte hårt som mygg eller getingbett, och kliar lite smått, känns irriterat? Jag har det iallafall och vill inte ha det! Trodde det skulle gått bort tills idag, men icke..

Jag vet att bloggen kanske inte varit den ballaste att läsa på ett tag, men ska försöka att höja mig nu när det är höst.. Här kommer åtminstonde en bild på mitt hår och min nya klocka. Har den gamla klockan på bilden med håret.

  

Ååå, vad jag gillar min klocka :) Och håret ser väl inte riktigt ut som på bilden, lite ljusare i verkligheten.. tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0