Shopping väntar!

Lönen har kommit in på kontot, räkningarna är betalda - har en så uppstyrd karl som gör sånt i tid. Nu är kontot till för SHOPPING! Jag har lagt undan ett par mormorskängor och ett par Ralph Lauren jeans på Allum, så jag och älsklingen åker dit och köper det efter han slutat jobbet :) Men innan ska jag nog in till stan ett par timmar och se vad mer som finns att hämta hem :P Jag vet inte om jag ska satsa på en lite preppy kavaj, alá gossip girl stil, eller en riktigt snygg Ralph Lauren kofta, som iofs är lite preppy den med men inte på ett gulligt sätt utan klassiskt. Varför kan man inte ha helt obegränsat med pengar för ??
Igår fick jag när jag och C gick i affärer tag i en riktigt bra träningsdress - kort kommer senare! Nu ska jag till stan och öppna butikerna, ska bara hinna göra mig iordning först!

Kramizzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0