Pengabesvär?

Redan? Och januari har inte ens infunnit sig! Men har man en karl som spelar för ett lag där lönerna fryser inne månad efter månad - då blir det tajt i kassan! Ändå köpte jag ett par jeans igår :P Jag har funderat på de sen i sommras och då de fanns kvar i min storlek på affären i Lysekil, så det var "ment to be". Pagen får vänta dock... tills nästa månad. Men jag vill nu!!! Det som står i vägen är mannen som jag delar ekonomi med, han säger - nästa månad Linda. Hahaha! Det är väl det enda rätta i och för sig...

Jag har ganska nyss kommit hem efter en morgonpromenad med A, mysigt att ha henne i fönstret mittemot igen, efter att hon och D varit på lååångresa. Nu ska jag käka och sen åka till stan med min bror och shoppa jeans till han. Sen ska jag nog jaga mina vänner över telefon och se vad de gör. Jag ska nog redan nu börja med att jaga C...



Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh sis, jag e hemlängtig!! vill va me er o mysa:(

Jaja, 5 månader går fort, då ska vi myyyysa heela våren o sommaren:) Har ingen dator att ringa ifrån, får göra det direkt när Johan kommer tillbaks.

love you, pusssss

2008-12-28 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0