Trattkantarellomelett

Det blev ingen mjuk pepparkaka bakad igår.. Men nyss har jag klämt i mig en trattkantarellomelett som var riktigt god! Och jag ska allt få bakat den där kakan någon dag snart, men inte ikväll för då ska jag på handboll. Min älskling spelar match och det var ju dö-längesen jag var och titta. Men det finns en stor nackdel med matchen ikväll, jag missar "Bonde söker fru" ! Innan matchen ska jag ut i det tråkiga vädret på en promenad med Bosse.. jag ska nog gå nu förresten, innan det blir mörkt...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannie

DU har väll inte missat att jag färgat håret?

Vill gärna ha din åsikt, blond eller brunett!





Pussa Pussa!

2008-12-10 @ 18:25:02
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0