Degbulle

Jaaa, jag vet vi har bakat bullar tillsammans fler gånger än jag kan komma ihåg. Men idag blev det degbullar! Pga. att vi har en ny ugn som en viss person skulle exprimentera med;) Har ätit 3 stycken, men ni vet hur deg blir i magen. Och nu får jag röra mig för att må lite bättre.. Ska ta en promme upp till C (5 minuters, haha) sen får vi se om jag följer med till torslanda för att KOLLA på träning. Roligare än så har jag inte idag, men får göra sånt som inte kostar pengar. Fika och annat är uteslutet.. Kanske finns det någon som är skadad där uppe och går en promenad som jag kan följa med på. Brukar ju finnas massor av skadade folk i handbollshallar, haha.. Annars hoppas jag på att det finns en massör som vill hålla mig sällskap :P Ja vi får se jag börjar med en sväng till C, sen kommer K och efter det får vi se ;)


Krami 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0