Direktbloggen på melodivestivalen!

Men ett gäng kanelbullar och en skål popcorn direktbloggas det från melodivestivalen. (Fast jag är i soffan och inte där;) Vad har hänt hitills:

Ola som var först ut på scen gjorde ett bra jobb, vet inte om det är ljudkvalitén på melodifestivalen eller vad som gjorde att den annars fantastiska skönsångaren inte lät lika len.. men klart toppbetyg än så länge!

Nr 2 och 3, nänä inget för mig! Taskig ryska försökte få till något och tragisk låt med glasögonman..

Sen kommer någon vid namn Alexander Sköld ut på scen och jag undrar mest vad jag känner igen honom ifrån?? Kan någon hjälpa mig!? Hans röst känns bekant..

Nr 5, ser jag i syne?? eller är dom två stycken! Ja, läcker kostym väldigt röd och det ska ju vara rätt med röda brallor i vår iallafall...


Längre än så har vi inte kommit, uppdaterar senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0