Gäsp..

Är riktigt trött när jag ligger här och vräker mig i soffan. Men har haft en jättemysig helg :) I lördags åkte jag och H till mamma (på H och mammas intiativ) så jag fick låta bli att åka med ett gäng goa tjejer till Ullared. Väl var det kanske, har inga pengar kvar -vad ska man göra på Ullared då? Men tänkte mest åka för det goda sällskapets skull..
Vi sov i Grebbestad, var där en stund idag på dan men sen åkte vi till Lysekil och käka middag med Pappa och faster innan vi åkte hem. Så det har varit mycket åkande, men också mycket mys. Härligt när man gör någonting av helgen tycker jag! Mamma reser till Thailand på onsdag, och jag är riktigt avis.. men längtar mest bara ännu mer efter min och älsklingens resa.

Annars går de flesta tankarna till hund nu... jag vill ha en valp, jag vill verkligen ha en valp!



Go söndag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0