Inte så läcker idag ;)

Ja, det blev lite tjejfest hos I (inte C;) med massa snack, skratt och sånt härligt. Sen åkte vi in till Avenyn, och till min och K:s besvikelse Nivå -vi ville gå någon annan stans. Men för C:s skull... som sen valde att dra därifrån ?? Utan att säga något!?? jO, HON SA ATT HON GÅTT HEM NÄR VI RINGDE OCH UNDRA VART HON, OCH BEBISARNA VAR!
Men det var tydligen en lögn... eller har du flyttat till Exet? hahaha
Varför blir det alltid sådär konstigt när ett gäng tjejer ska ut? Hårda ord, lögner, pussar, arga blickar, kramar, kärleksförklaringar... allt om vart annat :P Eller är det bara vi som är sånna ;) hahaha

Nu ligger jag med lite lätt huvudvärk i morgonrock i soffan och har en älskling som drar i mig att vi ska hitta på något (orkar inte - men det förstår inte han, eller så vill han bara inte förstå ;) Men får väl anstränga mig, soffan finns ju kvar senare idag, likaså datorn och bloggen.

Ha det :) Kramis

Kommentarer
Postat av: carro

ja ja ja ja lite felbedömt av mig där... hmm trodde visst ja flyttat eller ngt... ha ha ja e ju sjuk..men d vet ni ju.. puss på dig

2008-02-03 @ 15:52:07
Postat av: Me

Ja, det har vi aldrig tvivlat på ;) Nä, du är bäst!! PUSSAR!

2008-02-03 @ 16:34:25
Postat av: Natta

Haha ja det var en härlig kväll! Jag spårade totalt och lyckades tappa bort alla mina vänner :).. Men det var kul att se dig igen! Pusss

2008-02-03 @ 19:59:20
Postat av: Me

Ja, vad hände med er - Ni försvann! Hahaha.. Ja, det var gott att ses och blir säkert snart igen :)Och bättre uppbackning då :P hihi pöss

2008-02-03 @ 20:14:00
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0