Inte värt det..

Nej det är inte värt det, nästan inte iallafall... Att må så här dåligt dagen efter, varför blir man bara mer bakis med åren? Eller vad är det som händer, är smärtgränsen lägre? Jag och älsklingen har inte kommit oss någonstans på hela dagen, och tur är att jag har en kille som är lika vek som jag dagen efter (om inte värre;). Vi fick ta på oss och ta våra första stapplande steg mot thaien för ungefär en halvtimma sen, och nu har vi fått i oss mat för första gången idag. Jag har iofs. tömt kylen på glass innan :p

Jag får skriva om kvällen igår imorgon istället, men nu är det tillbaka under täcket med min H...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Big M

Men va faaan, här försöker jag pressa K på en massa smaskikiga avslöjanden om igår, men hon hade inga så jag la all min tillit på dig och vad händer? För bakfull för att blogga?!? I'll quit! =)

2008-02-10 @ 20:19:55
Postat av: Me

Hahaha, jag vet det är under all kritik. Men jag känner en som har varit för bakfull för både att se handbollsmatcher och socialt umgänge. En middag fick jag äta själv när jag var ditbjuden pga av bakfylla, så hon ska inte snacka så mycket ;)

2008-02-10 @ 22:11:38
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0