SATC TRAILER!!!!!!!

Jag såg precis Sex and the city filmens trailer! Och jag rööös.. kan inte fatta hur mycket jag längtar efter att se filmen! SATC har följt mig sen gymnasietiden då de första avsnitten visades på tv1000 i Sverige. Några år senare gick serien på tv 3 för första gången och sen finns det väl inte någon som har missat de 4 kvinnorna på Manhattan! Många många kvällar och nätter har jag sett avsnitt efter avsnitt, skrattat och gråtit med dom, de är som fyra nära vänner. Jag kan störa mig på dom, skratta med dom, och tycka de är helt underbara! Episoder som skett i serien har ibland varit läskigt lika händelser som inträffat mig och mina vänner, det är väl just det som är så bra med serien. Ja, jag kan verkligen erkänna att jag är ett riktigt löjligt fan av Sex and the city - Och står för det till 100%

Nu längtar jag till Juni månad när filmen visas i Sverige, sen kommer jag vara i handeln och köpa den samma dag som den kommer ut - SATC är kultur!


Love love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0