Toppen Lördag - Mellolördag :)

Idag är det Mello! Och till sedvanligheten ska jag ut med mina big-sis :) Och sis som är lika gammal med :) Kommer bli massor av gamla minnen, snack från tiden i Rio och huset vi bodde tillsammans i på playa del rosa. Jag var överdrivet sprallig igår, och inte ett dugg mindre idag! Vi ska ses på Soho kl 16.30, där blir det vin eller champange för att sen gå till K och J:s grymma vasalägenhet (som ligger brevid Chez;) K har slängt ut J, så det blir bara vi tjejer. Jag, K, M och K kommer få en kanonkväll det är jag säker på. Listan är fixad på iallafall tre ställen på Avenyn - Loccatelli, Peacock och Nivå. Sen får vi se om vi ramlar in på Push :P


Ha det grymt allesammans - Jag kommer med skvaller imorn! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0