Blåste bort!

Ja nästan iallafall. Fyyy vilket väder! Men fick mig en stund på stan och en fika med K :) Vi fick hålla hos i NK-huset för att gå ut var inte att tänka på. Men där finns ju en del att göra, så det blev en lång fika och sen provade vi solglasögon. Ångrar lite att jag inte köpte dom från D&G förra våren, men har hittat ett par schyssta från Gucci. Lite pilot, tonat glas med kraftigare båge - Nice :) Men prislappen var 2535:-, så det lär dröja innan jag kan köpa dom! Vi kilade över till Arkaden och in på topshop, där såg jag en så söt klänning! Och en jättefin väska.. men kan inte, inte den här månaden :( Varför finns det så mycket fint nu för?? Skulle kunna handla hur mycket som helst! Ååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0