Ett avgörande...

Dags att fundera över vad jag egentligen ska göra med håret! Känner mig som Ebba von Sydow som tjatar och tjatar om sitt hår inför en klippning sen blir det endå aldrig någon förändring.. Och sån vill inte jag vara! Men efter besöket på Toni&Guy har jag fått lite kalla fötter, min provslinga tenderar åt det röda hållet och jag vill inte få ljusa röda eller kopparfärgade slingor. Absolut inte! Det är svårt att säga hur det kommer se ut då det ligger slingor i hela håret, men osäkerheten säger mig att låta bli.. Det kan kanske se lite guldigare ut håret med lite sånna slingor i, eller så blir det flopp. Beror nog på hur mycket jag gör också, hmm.. huvudbry det här ;) Ett alternativ är att jag lättar upp topparna med ljusare färg, det var frisörens förslag. Ska jag nappa på det tro?

Efter besöket på T&G så träffade jag S över en fika. Det blev massa bröllopsnack, och jag älskade det. Vi pratade om allt, klänningen -så klart!, skor, hår, bukett, plats, brudtärna, best man, att härliga prälle I ska bli tillfrågad om att förätta vigseln (min fd granne och konfirmandpräst), vem som ska sjunga, kuverten som är placerade vid varje sittplats och vad det ska stå i dem. Ja, allt allt :) DET ÄR SÅ HÄRLIGT!

Nu vill min älskling att jag ska sluta blogga och sitta brevid han så vi kan se en film, jag vill gärna se Gynning först. Sen ska jag tvinga han att se film med bröllopstema :P


Ett riktigt mysigt hår, med en riktigt härlig färg :) Om jag tvättar håret 2 ggr om dagen i forsättningen, tror ni färgen försvinner då? Eller kanske blir det håret som försvinner...

image245


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0