Fredags middag med tjejerna..

Då har jag jobbat en dag, för att direkt efter gå på stan med K och luncha samt shoppa bort en halv förmögenhet :P Nä, finns allt lite kvar på kontot, men det blev en del grejer!

Munkjacka från Monki
Tischa från Monki
Linne från Monki
Kostymshorts från rut mfl.
Blårandig blus från Topshop
och rengöringskit, mascara, lotion av märket KANEBO från Grand  :))

Vad sägs om det? Hade tänkt Köpa nya skor, men hitta inga och tittade inte tillräckligt mycket. Det får bli mer shopping i nästa vecka OCH jag har tid på Toni&Guy på Onsdag!!! Grymme :P

Imorn åker jag och min älskling till Mamma för att stanna tills Söndag, hoppas det inte regnar så vi kan gå ut lite.. längtar efter naturen.

Ha en underbar helg allesammans!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0