Go T&G

Ja, då var det gjort -håret alltså! Inte är det någon jätteförändring, de som inte träffar mig så ofta kommer nog inte se så stor skillnad. Men jag ser skillnad och H gör det med :) Han sa att jag nästan är lite för fin, så det var väl ett gott betyg ;) Jag är väldigt nöjd iallafall, oraoade mig för att de skulle bli för ljust, men det är mer brunt bara. Precis så som jag ville ha det! Så betyget för Toni&Guy blir MVG.

Igår kväll blev riktigt bra, så himla mysigt att käka med K och M, det var så längesen. Men nu ska det inte dröja allt för länge innan vi ses för vi planerar att FESTA ihop snart!! Längtar...

Ikväll blir det handboll i Lisebergshallen - Kramar!!


(Jag har ju dissat Ebba von S för hennes mesiga hårförändringar och hur hon trissar upp stämmningen innan - Kanske blir det Ebba-varning på mig nu :s )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0