Mycket gjort på kort tid..

Sen jag blogga tidigare idag har dagen bara försvunnit - men på ett bra sätt. Fick gått min promenad, för att komma hem och snabbt ta på mig lite bättre kläder. Jag och H åkte in till stan, gjorde lite ärende som apotek och annat. Kollade på Grand efter Elisabeth Arden 8 hour lipstick, men det kostade närmare 200:- så fick bli försvarets hudsalva från apoteket till mina läppar så länge. Fick köpt ett härligt rouge i allafall, från Face. Så får man lite färg på kinderna vinterdystra dagar :)

Saluhallen, Ikea, Ica, Systemet - Säg där vi inte varit den här förmiddagen! Köpte en tavla och kuddfodral, lampa och annat smått som man alltid får tag i då man befinner sig i sveriges största möbelvaruhus. Vi behöver lite på väggarna här hemma så det blir bra :)

Nu ska jag ta tag i min kokosparfait som jag bjuder på ikväll, väntar med iver på vad H gör för något gott :P Jummi... är hungrig nu också - bäst att äta en macka innan man börjar med parfaiten, annars slinker nog det mesta av smeten ner i magen!


Hej på er :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0