Snart en tågresa..

Till kusten och Mamma :) Mysigt värre ska det bli, och på tal om mysigt hade vi en underbar kväll igår jag och min älskling. Åt tre rätter, pussades och pratade - härligt med sånna kvällar. Imorse hade vi mysmorgon, sån där morgon då man ligger kvar läänge i sängen efter att man vaknat. Minst 1 timma ska det vara! Jag har tagit en dusch nu, och måste snart packa min väska. Vet att datan ligger på prio 1 på packlistan, sen blir det mest varma myskläder för det har blivit riktigt kallt ute nu ju! Kommer ha med min stickning också, bra sysselsättning på tåget...

2 timmar tills tåget går så nu måste jag pussa på mitt hjärta en himla massa!

Ett tips om ni har några slantar över - KÖP Kanebo silk ansiktsvatten och dag/natt kräm (moist)! De är såå grymt, har haft både Diors och Elisabeth Arden, serum och ansiktskrämer och gillar dem riktigt mycket. MEN... Jag tror faktiskt att Kanebo slår dem, den innehåller ju silke :P   !!!


Ha en kulig Lördag, jag kommer som vanligt när jag är på kusten - Äta skaldjur! Kram

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0