Tillbaka i stan och en ny vecka..

Då är vi tillbaka i Göteborg, jag och älsklingen fick ett par härliga dagar i Grebbestad med långpromenader och HUMMER på middagsbordet -mums :P
Denna veckan har jag en hel del planerat, är bjuden på middag, ska fixa håret, gå på 30 års fest och säkert mer därtill som jag glömt nu - bäst att kolla kalendern. Vill att det ska bli härligt väder nu så jag kan gå långa powerwalks, jag vill börja röra på mig mer men utomhus och inte inne på ett gym. På sin höjd vill jag börja simma ett par dagar i veckan, jag och H ska försöka börja med det. Han behöver skonsam träning för att komma igång igen och jag behöver som sagt bara börja röra på mig mer...

Nu ska jag snygga till mig lite för jag ska på lektion kl 13, är så osugen! Ha det bra idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0