Bulleråbång

Vaknade av att åskan skakade om hela huset! Bosse blev lite skraj och kröp upp från änden av sängen för att ligga mellan mitt och H:s huvud. Klockan var 5.45, men det gick inte att somna om... Fick iallafall en mysig stund med mina killar innan H åkte till jobbet med Pappa. Då hade jag 1,5 h på mig att sova innan jag skulle upp för att själv ge mig iväg, det blev inte mycket sömn. När jag sen vaknade till utav klockan var jag sjukt trött, och hade huvudvärk - är inte det ett klassiskt senario för dom flesta? Att man somnar sådär en kvart innan man egentligen ska gå upp och sover stenhårt till klockan riiiiinger!?
Jag tror att jag haft tillgång till nätet ca 3 ggr under hela sommaren här på jobbet - idag är en av dem! Har inget att göra så kan gott blogga bort lite tid, och kolla upp sånt som jag valt glömma, csn tillexempel. Jag har valt att skjuta det framför mig hela sommaren och nu börjar det bli lite tajt med tid. Måste skicka in ansökan så jag får pengarna sen när skolan börjar. Vill kunna köpa höstkläder!! Vilket jag älskar :)

Jag har gjort en annan kul grej :P Det hela började med att H sa - "Älskling, det första vi ska göra när vi kommer till Göteborg är att boka tid hos frisören" jag svarade - "jaha, du tycker jag är ful i håret ;)?" - "Nej, men du har lite olika hårfärger, ljust i hårbotten och framme, mörk i underhåret och någon mellanfärg.." jag -" ja, fult tycker du?"  H -"Nej, du är sötast men det ser lite, ja...fast jag har ju också konstig hårfärg." (säger H för att rädda sig) Det är fasen inte lätt när man vill ha tillbaka sin naturliga hårfärg, och den är mörkare på vinter, blir solblekt på sommaren och brukar ha flera olika nyanser! Nu har jag gammal färg kvar i uppepå allt! Jag vill ha brunt/ljusbrunt hår, men K sa också att det såg blondaktikt ut fram i... Jag har iallafall tagit tag i det och bokat tid hos Tony&Guy nästa tisdag! Så att jag blir fin i håret ;) Hahaha.. Undrar bara hur jag ska göra? Frisören har säkert någon bra idé, hon är så duktig men synd att hon arbetar sista dagen då hon ska färga mig. Så sen får jag hitta någon ny som kan fixa mitt hår...



Dags att börja jobba igen :P
 Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0