Sköna dagar..

Inte många veckor kvar i Lysekil nu, och då känns det som om sommaren snart är över trots 30 graders värme och sköna bad. Men det är bara att njuta av dessa sköna dar, i helgen åker vi till Grebbestad och efter det jobbar jag en vecka i Lysekil innan jag ska tillbaka till Göteborg. Jag längtar lite faktiskt... ska bli mysigt att vara med vänner, shoppa höstkläder, äta middagar och gå och fika med jämna mellanrum. Går jag händelserna i förväg nu? Kanske... för än så länge är sommarkläderna på och hösten lyser med sin frånvaro. Bara lite höstkäsla som kommit till mig :P Hoppas faktiskt att vädret håller i sig ett tag då jag är tillbaka i Gbg så jag kan åka till Ganlet och Åsa med tjejerna :)

Det är "womens match" i Lysekil nu, alltså seglingstävling för er som inte vet. Jag och K spenderade några timmar vid Vikarvet, där vi sola, bada och kolla in seglingen. Vi ska göra det idag med så jag ska snart packa strandväskan... Njut njut njut nu, av sista sommaren i huset snyft :( Av att umgås med K som sen reser till Usa och inte kommer tillbaka förrän i maj, snyft :( Tur att jag har min älskling, och vår lägenhet. Annars hade jag kännt mig vilsen.. Men H håller mig på banan, som alltid :) Han är min klippa som jag älskar så.. hihi.


Nu ringde K... bråttom iväg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0