Trampa lite till för guds skull!

Varför jobbar jag på det där förbannade jobbet? Efter den här helgen känner jag mig så j-a trött på det, tjat tjat tjat och kärringar. Ska väl inte lämna ut mitt jobb här, men säger ju inte vem eller vilka det berör... Jag räknar dagarna tills det är över iallafall. Det är konstigt, för ibland kan man trivas jättegott där, jag har iallafall gjort tidigare. Men nu vill jag bara slippa bitar som är helt idiotiska. Borde ta upp det, men är det något jag lärt mig i livet så är det "ta inte konflikter med idioter". Att lägga energi på sånna människor tjänar ingenting till, de håller sig ofta en bra bit ifrån sanningen och inser inte hur tragiska de är. Diskussioner måste kunna leda till något vettigt, annars är de bara utömmande.. Och detta skitsnack, kan inte folk som älskar att snacka skit gräva ner sig i en grop och fundera på varför de inte sysselsätter sig med något vettigare? Annars kan jag tala om det för dem snabbt och lätt - Ni är bittra, inte nöjda över er själva och ni behöver jobba med er livsituation!
Jag är inte dummare än att jag vet att den som snackar och skvallrar om andra med mig sitter och gör samma sak om mig när jag inte är där. Man måste inte gilla alla, det är inte det jag säger, men att alltid ha någon negativ åsikt eller sak att säga om alla är inte riktigt sunt, att alltid förmedla dumheter andra gör är för att dölja egna svagheter. Eller för att du har brist på vettiga samtalsämnen - Och vad säger det om dig som person?  (du är inte tillräckligt intressant)

Det är alldeles för mycket talking och för lite doing på jobbet... Ska nog sluta skriva nu, för det var riktigt nära att jag skrev något riktigt dumt.



Ha en fin dag, jag är på jobbet till 22.30 och sen åker jag hem till vad som ger och inte tar energi  : Min kille och vovve -älsklingarna på jorden!

Älska K också för att hon har hand om lillBosse när matte och husse arbetar - Tack min ängel! 

Kommentarer
Postat av: carro

kämpa på linda.. =)ha ha nej men urs för jobbiga männsiskor.. skit i dom du e mkt bättre än va dom e..

hmm du sjukt längsen man såg o pratade me dig hoppas allt e på topp..

kram o kärlek..

2008-07-14 @ 22:57:07
Postat av: me

Hej gulle!



Ja, visst var det! Vi försöker ringa varann idag el imon tycker jag. Jag har jobbat sånna där 13h pass och allt tänkt ringa dig - meeen det är inte så poppis att ringa när man är på jobbet förstår du :Z AAAAAAAAa... jag det jobbet. Ska dit kl 15.30 igen, blä :P Men men, igår gick det lättare igen, trots allt.

Men jag kommer ju kanske till fredag för att festa med er!! Då ses vi och kan kramas.



Pöss

2008-07-15 @ 10:01:47
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0