Utkast: Jobb jobb ...

Jobb jobb jobb... Älsklingen har åkt till Göteborg för att bland annat jobba några dar, kommer tillbaka på fredag igen. Och jag är fast här med jobb :( Men idag är sista passet för den här veckan - Jag är ledig till måndag! Åker kanske ner till Göteborg imorn, om inte jag och K drar till Smögen imorn på lite partaj :P Haha, skulle vara riktigt kul!

Jag har lite torka på vad jag ska skriva.. hmm. Fotade med M igår, det var superkul för det var ett tag sen nu. Såg ut som vi fick en del fina bilder - och det bästa var de snygga bilderna på Bosse :) Ska bli så kul att se hur de blir då de kommer upp på hennes blogg.

Nu ska jag släng på mig lite kläder, dagens frisyr är två inbakade flätor på var sin sida. Ska ha stövlar, rödrandig kjol och en tjock tröja till - En riktig skolflicka :)

Ha det så bra alla glada! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0