Airplane ride...

Inatt åker vi!!!!!!!!!!!!!!!

Svärfarn kommer och hämtar oss vid 3.30, så ska han köra oss till flygplatsen inatt. Jag längtar :)) men jag känner mig lite stressad samtidigt, vi skulle behöva städa upp lite till i lägenheten. Sen måste vi hämta väskor i Sävedalen, få klart vår tvätt, packa, ta ut pengar, dra ut biljetter på nätet, betala räkningar mm.. Och jag vill hinna ta hand om mig själv, göra kroppspeeling, inpackning, egen manikyr osv... Helst skulle jag vilja köpa en ny bikini, har säkert nästan 10 stycken men några är stora i rumpan (så där som de blir efter badande) och andra känns utjatade. Ja, vi får se vad som hinns med, älsklingen är och jobbar och jag är utan bil:P

Bloggar kanske inte mer idag, och vi får se vad som blir av i Sousse under veckan men vad jag vill säga är_

- Ha det underbart här hemma alla mina goingar!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0