Brödbak en kokhet dag..

Jag tycker att jag har spenderat tillräckligt mycket tid på stranden och ute för att kunna vara inne en dag. Sen så kan jag inte vara ute med Bosse för länge, det är för varmt för den lille pilten. Vi sitter inne och äter äpple istället :) Han får en bit av mitt äpple och det tar lika lång tid för han att äta upp det som det tar för mig att äta hela äpplet - hahaha.
Jag har målat om mina naglar, apricos den här gången. Har haft mörkrosa i några dar. Jag skulle vilja gå och köpa ett par färger till, trots att jag har säkert 4-5 olika rosa färger så är det kul med något nytt :P

Jag har bakat bröd, ett supergott grovt sådant. Det är solrosfrön, linfrö, mandel, russin -ja massa smaskens i ! Ni får kolla på brödbild så länge.. Marstrand bilder ligger på H:s telefon och mannen min är inte hemma.
image384

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0