Dagarna går bara för fort!

Inte har jag hunnit blogga på ett par dar igen :P Men jag har varit i skolan, och sen igår kväll jobbade jag på svärfars restaurang! Inte vågar jag säga nej när han ringer och ber mig arbeta ;)

Vår lägenhet ser ut som ras igen efter att nya byggubbar varit här och fixat med balkongen, jag skulle behöva ta ett ordentligt städtag, men har bara varit inomhus de senaste dagarna så vill ut i sköna vädret. H ska snart hämta upp mig så åker vi till havet och äter lunch på en filt - det ska bli mys. Bosse ska självklart med och vi får se om han är badsugen :)

Ha det härligt idag vänner!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig dag! :)

2008-06-04 @ 11:58:58
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0