Efter en midsommarhelg...

Bloggar lite under tiden maten blir klar.. bor hos K tills imorn eller onsdag, beror lite på när älsklingen kommer. Det är mys mys att vara med K - som vanligt :) Jag fick lite midsommarfirande endå, åkte skyttetrafik mellan jobbet och festen här, kunde inte dricka men det var likaså nice endå. På midsommardagen tog jag ledigt två timmar på kvällen för att kunna festa - och det blev VERKLIGEN fest! Hade riktigt riktigt roligt, och det var såå kul att träffa allt gammalt folk på havsbadet :) Men jag var inte så pigg på mitt 13 h arbetspass igår :( Ush säger jag bara! Sov max 4 h på natten så det var inge kul att jobba. Men det gjorde inge sen när det väl var över, då gick jag hem och chilla med K.

Jag skulle vilja lägga upp lite goa bilder och sånt, men får vänta på att K laddar upp från sin kamera, jag tog inte själv kort. Nu väntar jag tills söndag - då åker jag och världens underbaraste kille till Sousse för att pussas konstant i 1 VECKA! hahahaha...


Kramar till er alla glada, bloggar snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0