En ny dag på Stale..

Vaknade vid 9, fick ringa H direkt för jag längtar nästan ihjäl mig efter han - VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN :)) Men ikväll kommer han hit, mys mys mys. Efter telefonsamtal snurrade jag på mig gympaskorna och tog med Bosse på morgonpromenad. Nu är jag hemma igen och ska göra mig en stor härlig frukost, fil, K-special, banan och äggmacka får det bli - smarrigt.

Igår träffade jag S min bästa kompis som liten, det var så mysigt :) Hon är musikalartist och sällan hemma, ska till USA i sommar och jobba på en Abba-uppsättning så får se lite av henne - tyvärr. Men det är alltid lika kul att ses och det är alltid på samma sätt, känns som det var igår vi sågs sist.

Idag ska jag hjälpa Pappa i trädgården, är ännu en visning på huset imorn och småsaker måste fixas -hmm, är inte sugen, men för hans skull. (Vill nog inte riktigt flytta även om det nya säkert blir bra)


Ha det bäst vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0