En sväng till Grebbestad!

Jag, H och Bosse satte oss i bilen och åkte till mamma i Grebbestad för kvällen. Vi har käkat gotta och tittat fotboll -ush för fotbollen säger jag bara! Nu ska vi kanske köpa pizza, om jag orkar få i mig en pizza uppepå alla chips, nötter och polly som jag tryckt i mig :P I annat fall får resten äta och jag titta på, men ni som känner mig vet att det brukar slinka ner en bit eller två endå ;)

Imorgon åker vi tillbaka till Lysekil och stannar tills tisdag, var meningen måndag men H ska på utbildningsdag för kommunen så vi får stanna - inte mig emot. Han trivs på nya jobbet, och jag trivs med att han trivs!

Nu ska jag tillbaka till soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0