Nedkissad stövel -frustrerad?

Jag har precis kommit hem, tog mig upp till C och tjejerna för att kolla matchen till slut - Bläääää säger jag bara! Och ännu mera blä att Bosse antagligen blev så frustrerad över fotbollen att han kissa ner min ena stövel. Skiiit! Jaja, världsliga saker - men endå! Jag gillar ju dessa stövlar så mycket :( Någon som vet hur man blir av med fläckar? Nu körde jag på egen metod att jag duschade båda stövlarna (vet att skinn inte ska ha vatten på sig) men de fick åtminstone samma färg nu. Jag har tagit fett på stövlarna och hoppas nu att de går att använda igen.. men nu är de mörka och förut var de ljusa, nätta perfekta stövlar att ha till klänning eller jeanshorts på sommarn. Buu för den här historien, om nu blir det ingen mer EM för Sveriges del...

Dags att signa ut för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0