Segling till Marstrand!

N har jag fått tag i lite bilder.. festbilderna ligger tyvärr på en kamera som inte jag har tillgång till men här kommer lite salta segelbilder!

image385

image386

image387

image388

Kläder på havet fick bli vit tischa - ny från förra veckan
Kornblå shorts
Vita tygskor
(och en vit hood från Svea som inte syns på bilden :P )

(Visst ser ni skillnad på hårfärgen nu! Lite ljus i hårbotten bara för att passa ihop med resten, men vill inte färga igen och det syns inte så mycket när jag har utsläppt- Hoppas att det blir ungefär samma färg så det inte ser tokigt ut.. Men se på bilden nedan och jämför!)




Nu ska jag kila till J och D, ser när de målar om sin nya lya som ligger 5 min bort! Hoppas de är hemma... men de är de säkert - det brukar ta lite tid att måla, minns hur mycket jag och älsklingen kämpa med hjälp av vänner då vi flytta hit! Jaja, nu får jag sluta babbla - Ha det goa vänner :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket! Den har jag själv gjort faktiskt =)

2008-06-02 @ 19:25:07
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: amanda

hha, okej :) haft en bra dag? :) vilka fina ögon du har! :D

2008-06-02 @ 20:40:38
URL: http://amandusss.blogg.se
Postat av: © Katta

Det blir ju lite halv reklam för din kompis, men det var inte det jag syftade på, utan det med någon sorts tävling, och sådant är jag inte intresserad av att få postat.

2008-06-02 @ 23:15:37
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0