Sparlåga..

Det är nog bara att inse att det här med bloggen kommer att ligga på sparlåga under sommaren... Jag tänkte plocka fram lite schyssta bilder, men nu funka det inte med internet från lillsis dator där alla bilder ligger. Jag och K har hängt i soffan ikväll, ätit jordgubbar och pratat så halsen är torr och öronen blöder. Var med Mammi på torp förut idag, köpte mig en urmysig munkjacka som jag har på mig, och som kommer bli perfekt på flygresan på söndag :) Jag och älsklingen åker snart!!! Det ska bli så gottttt, känns som det är 100 år sen vi träffades, trots att jag var hemma en sväng i förrgår och H var här på midsommardagen. Men imorn när han kommer har vi hela kvällen att mysa och bry oss om varandra på ;) Och efter det väntar en vecka av sol, bad och mys!!

Nu får jag återgå till min bästis... kramis alla härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0