Utan sol :(

Idag för första gången på länge vaknade vi utan sol! Jag som går ut med Bosse i ottan saknade den... solen brukar få mig att piggna till så jag vill ta en morgonpromenad men inte idag. Nu har jag redan ätit frulle och ligger i morgonrocken och tittar på nyhetsmorgon, promenad får det väl bli senare - Bosse måste ha sitt :)

När H vaknar åker nog vi för att handla, både mathandla och en sväng till Ikea - ja vi får se men det behövs fyllas på i kyl och skafferi. Känner att jag är trött för jag får inget sammanhang i det här inlägget, hoppar från ämne till ämne och nu ska jag skriva två anslutande saker:

1: Jag fick klippt mig igår :) Lite kort - som vanligt. Men färgerna kommer fram bättre och det är snyggt så jag är nöjd!

2: K har missat planet från San Fransisco inatt och vet inte hur hon ska ta sig hem - Typiskt henne! Och jag som längtade såå efter henne :(


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0