Bara en tisdag kvar..

Nu har snart  måndagen gått, och vi har fått gjort en del på planeringsfronten. C och J var hos oss och vi har nu bestämt oss för att åka direkt till Kata Beach på Phuket, därifrån tar vi oss vidare. Vi vill till freedom beach, coral island och phi phi bland annat. Så det blir mycket att hinna med! C och M åkte hem men jag och J drog ner till stan där vi fick tag i lite grejer som kan vara bra att ha med..Hittade så mycket fina kläder och skor, men får ha is i magen för det finns nog en hel del jag vill handla i Thailand.

Nu när jag tittar ut snöar det nog mer än jag någonsin sett! Det är helt vitt, som ett ösregn av snöflingor! Ska bli skönt att känna på solen och värmen till omväxling :) Ikväll ska jag och älsklingen äta gott och titta på tv för vet ni
-Jag och H har blivit lite extra bortskämda, H kom hem med en 40" Platt-tv förut!! Så nu har vi platt-tv både i sovrummet och vardagsrummet - det är lyx alltså!

fattar ni tjejer att vi snart åker!!!!!!!!!!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0