Efter en powerwalk..

Imorse var jag så trött att jag knappt kunde ta mig ur sängen. Det var fruktansvärt att behöva gå dit man minst vill gå - skolan. Men bara minuter innan vagnen skulle gå slängde jag på mig mjukiskläder, satte håret i en tofs och sprang ner till hållplatsen. Efter lektionerna gick jag ut i underbart vårväder, bestämde med älsklingen att möta honom i stan men fick åka hem och byta kläder först. På med strumpisar och de nya shortsen, som jag är såå nöjd med :) Mötte upp min H och vi gick i affärer, jag hittade en tröja till H som var så fin att jag till varje pris ville att han skulle köpa den -vilket han gjorde. Älskar verkligen H:s garderob, och den nya tröjan gör sig rätt bland hans kläder. Ååå han är så fin min älskling... :)
Vi fick köpt en väggklocka och en tavla att ha i vardagsrummet med, sen gick vi till saluhallen och köpte lite lyx till ikväll. Det blir räkor och aioli, mums mums mums..


Det är grymt att det är ljust så länge nu, man hinner med så mycket mer! Jag fick mig en promenad på en timma nu i eftermiddag, skönt! Ska försöka gå en morgonpromenad imorgon när jag vaknar :)


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0